maanantai 13. kesäkuuta 2011

Hikeä ja festarihommia

Pienimuotoisen hiiljaiselon jälkeen voi taas palata näppäimistön ääreen. Oon viime viikon aikana ehtiny ottaa kuvia postauksiin, mutta sitten ei olekaan kerennyt kirjoitella mitään. Nimittäin viime viikko meni aika paljon töissä. Ja se työhän oli aika kivaa! Viime viikonloppuna oli siis Mikkeli Soikoon-festarit Mikkelin Satamassa. Työnimikkeeni oli promoottorin assistentti eli suomeksi sanottuna vastasin lipunmyynnistä, rannekkeenvaihdosta, narikasta ja niiden talkoolaisista. Ja tämän kaiken vastuun kannoin kirjaimellisesti hiki hatussa, koska aurinko ja kuumuus tykkäs näistä festareista. 


Perjantaina eli festivaalin ensimmäisenä päivänä tuntui ettei mun mielenterveys tällasta hommaa kestä (mm. työpäivä oli sen 15 tuntia about) mut lauantaina oli homma paljon iisimpi ja oli kivaa! Täähän tietty hankaloitti mun ajatuksia, mutta onneksi syksyllä pääsen jutskaamaan hyvän opettajan kanssa mun opiskeluista :) kassellaan mitä tässä vielä tekee...


Eilinen meni vielä festivaalin purkamisessa ja luonnonvoimia uhmatessa. Rehellisesti sanottuna minä pelkään ukkosta muunmuassa vitusti mut hei selvisin hengissä! Satamasta suoraan Mikkelin Musiikkiklubin kokoukseen ja sihteerin hommia. Eli koko viikonloppu meni leikkiessä kulttuurituottajaa! Hei mä ehkä vähän saattaisinkin tykätä näistä hommista?


Harmi etten kerennyt viikonloppuna kauheasti säätää kameran kanssa mutta tässä jotain:


Festivaali-innostusta ennen työviikkoa.

Tämä on syy miksi en ota aurinkoa.

Lauantaina kahden aikaan yöllä näkyi vielä hikistä
festivaali-innostusta.

Ainii enkä oo näyttäny uutta tuksaa. Hei tässä se on!

Nyt tää suunnistais Keskusbaariin ja toivotaan, että päivän Länkkäri ois minun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti