sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Hiljaiseloa

Huspistarallaa. Älysin etten ole taaskaan mitään päivittänyt ööö.. pariin kuukauteen. Pahoittelen asiaa, mutta jotenkin tässä koko kesä ja syksy on mennyt vaan töissä ja töistä palautumisella. Plus rakas kultamuruseni Sam Acer (niille jotka eivät tunne häntä, hän on tietokoneeni) on ollut rikki ja on tälläkin hetkellä vielä Jussi-sedän hoivissa. Olen niiiiin huolissani siitä! Ja ikävä on kova! (mun Simssit on siinä koneella...)


Nyt taas pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja saada jotain aikaiseksi! Pyykkipäivää olen siirtänyt koko tämän viikon aina huomiselle, mutta tänään vihdoin sain kaksi koneellista pestyä! 
Eilisestä baari-illasta huolimatta olin tänään puoli kymmenen jo virkeänä hereillä. Sain käytyä kirpparilla ja ostelin kaupasta lihottavia ruokia hohoo.


Mutta nyt palkitsen kaikki kiinnostuneet intensiivisellä kuvaraportilla eilisestä päivästäni. Päivän alku kuvaa myös hyvin miten oikestaan mun koko viikko menee jos olen aamuvuorossa. Ja siis mun elämähän vaan on niin pirun mielenkiintoista! Luvassa paaaljon kuvia missä saatte ihailla meikäläistä sielunne kyllyydestä oujea.


Klo 4.44 HERÄTYS ON KIVA PÄIVÄ TÄNÄÄN HERÄÄ JO!

Tohon aikaan kahvi on aika kova sana.

Mukaan kaakaota ja vaniljasokeria om nom nom!



Mikä olisikaan myyvämpi nimi kuin Välimeren tahna? Tahna? Oikeesti?

En ees malttanu odottaa kuvan ottamista ennenkuin piti
maistaa leipää.

Tota naamaan!

Aamupala, Salkkarit ja kahvi on paras yhdistelmä.

Oi kyllä, miä meikkaan jopa töihinkin.

Ah Kiinteistökuningatar Kaisa oot paras <3

Hiusteni kunnon salaisuus on vitullinen tupeeraus!

Mulla on aamuisin muutenkin paha olo eikä hiuslakkahyökkäys
ei auta. Ja ei se ei oo _semmosta_ aamupahoinvointia.

About klo 6:20 Ulpu lähtee töihin. Pipa ja paita kirpparilta,
villatakki Mango, vyö Seppälä.

Klo 6:35 vauhti oli niin hurjaa ettei pysyny kamerakaan perässä.

Tältä meikä näyttää töissä. Paita Imagewearin hienous.

Töissä oli tarjolla pitsaa ja koska olen kasvissyöjä ni sain melekee
oman pitsan oujea!

Pitkän päivän jälkeen otin tunnin päikkärit. Päikkärit on ehkä parasta elämässä.

Jutskailin Lapin pojan kanssa. Ossi on tällä hetkellä
työharjoittelussa Levillä Hullussa Porossa ni toi on melkein kaukopuhelu.

Nää ja hiusväri tarttui mukaan Anttilasta. 

Hiukset värjäsin illalla Naturginin punaisella.

MIKSI AINA NOITA PASKOJA KUMIHANSKOJA?!

Hei toi väri purkin sisällä ei näytä siltä mitä mä halusin...

Vaahtomömmöä päässä. Toi oli aika kiva toi Naturigen! Paitsi huuhdeltaessa
se haisi mädäntyneelle ruoholle ja hipeille. Mut plussaa ettei tota
ole testattu kuulemma eläimillä :--)

Daffyd Thomas I love you!

Jenni pikku söpöliini tuli käymää!

Sit nää meni paikkaan, joka alkaa koolla ja loppuu beehen. Sit jotenkin unohtui kuvaaminen kun oli pitkästä aikaa kiva nähä ihmisii ja jutskailla tyyppien kanssa :--)

Juuli innostui mun kameran lastenkuvaus-toiminnosta.

Olin kerran villi ja join muuta kuin kaliaa.

Sit meinasin vielä mennä jatkamaan iltaa poikien kanssa, mutta pyörähdys kotona olikin niin väsyttävää etten enää ois jaksanu mihinkään liikkua. Nukahdin yllättäen valot päällä ja aamulla ihmettelin miksi on niin kirkasta...

2 kommenttia:

  1. Mie olen niin helppo yleisö. Toimii myös se silmien peittäminen ja "kukkuu", mitä tehään pikkulapsille. Nauratti myös tuo tahna! Mihin sie muuten oikein käytät sitä?

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, että joku muukin on helppo yleisö! Tahnaa käytettiin Veeran kanssa tomaatti-sipulipiirakkaan. Maistuu vähän pestolle. Erittäin makoisaa suosittelen! :)

    VastaaPoista