keskiviikko 21. syyskuuta 2011

Puhdasta kauneutta mekon muodossa

Oon vähän ihastunu... Löysin kirpparilta mitä näteimmän mekon, se ei ihan ollut ehkä juuri täsmälleen oikeaa kokoa eikä ehkä ihan miun tyylinen, mutta se vaan huuti mun nimeä. Istuvuus ei oo ehkä paras, mutta ihan varmasti saan sen jotenkin duunailtua! Tossa mekossa näytän niin siltä, että ööö no en tiedä miltä näytän mut näytän siltä miltä pitääki tommosessa mekossa näyttää! Kokeilin herrainkenkien kanssa tota ja ne tuo just kivaa vivahdetta tohon mekkoon  :-)

MITEN IHANIA KUKKIA.

En tiiä pääseekö mekko oikeuksiinsa tässä kuvassa, mutta uskokaa pois se on ihana.

Yritin ottaa myös kuvaa itsestäni tuo mekko päällä (se tuntu jotenkin oleelliselta) mutta silloin ei kyllä ollut valokuvauksellisin päivä. Korvauksena kuva mitä meikällä oli eilen päällä.

Takki ja kengät kirpparilta, huivi H&M, farkut Gina Tricot, paita Lindex ja melkein näkyvä vyö Seppälä.

Taistelin eilen koko aamupäivän ton kuvaamisen kanssa kunnes älysin vessassa olevan kirkkain valo kuvaamiseen. Ja myös tänään älysin kameran asetusten olevan tummalla valoisuudella.... husp. Olen myös palannut juurille kun muokkaan kuvat suurinpiirtein Paintilla ja Wordillä. En oo viittiny tähän Ossin koneelle ladata Gimpiä (lue: en oo jaksanu) ni pitänyt jollain edes säätää vähän. Ehkä se mun rakas tulee kohta hoidosta. Sam jos luet tätä niin mulla on ikävä sua <3 (shh mun mielestä mun tietokone voi lukee tätä päivitystä)


Tykkäätteks te tosta mm. kauneimmasta kirpparimekosta?



 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti