keskiviikko 11. toukokuuta 2011

LIIKAA TAVARAA

Olen tässä tämän päivän yrittänyt vähän pakkailla tavaroita jo muuttoa ajatellen. Niin muuttohan on vasta parin viikon päästä mutta tällä hyvällä tekosyyllä ei tarvii tehdä nyt rästissä olevaa kouluhommaa. Tässä ei vain oikein tiedä mistä pitäisi aloittaa...

Voisin vähän kertoo miun uudesta kämpästä. Se on Savilahdenkadulla mukava yksiö jossa on keittokomero, parveke, kylpyhuone (ylläri) ja VAATEHUONE <3 ma olen niin onnellinen. 30,5 neliötä on kämpässä ja 400 € plus 18€ vesi. Ei sillai paha mitä vertailee Mikkelin hintoja.

Tässä asunto minun!


Jos vaan saisi jotenkin teleportattua kaikki kamat uuten kämppään ni ois tosi kiva. Nyt vaan tuntuu siltä että pitäis HUUUUTAAAAAAAAAAAA
Mut hei yksi laatikko pakattu! Ja muuttolaatikot on myös sponsored by Mikkelin Pesula oujea.

Olkkari näyttää tällä hetkellä mm. kaaokselta.

Ja huomatkaa miten surullinen olen kun pitää pakata :( mustavalkoisuudella halusin kuvastaa tätä surua sielussani (plus näytti värillisenä ihan sikarumalta).


Nyt sinä joka luet tätä ja tunnet pienen myötätunnon sielussasi, tuu pakkaa mun kamat! Ja tuo lisää pahvilaatikoita. Ja jos kellään on tietoa halvasta pakettiautosta ni ois aika jees :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti