perjantai 22. maaliskuuta 2013

Just heräsin

Innostuin eilisaamuna YleX:n Just heräsin-kilpailusta. Oon aina tiennyt, että olen aika hurmaava aamuisin mutta en kyllä koskaan ollut ottanut kuvaa itsestäni heti herättyäni. Nyt myös tiedän miksi. Olen kaunis ja plus ei se kamera pysy kädessä ollenkaan. 
Ne ihmiset ketkä tuntee minut hyvin niin tietävät, että en ole ollenkaan aamuihminen. Oon yleensä muuten ihan kiva, mutta arkiaamuina aikasin minusta kuoriutuu pieni ihmishirviö. 

En kyllä ehkä kehtaa tuohon kilpailuun osallistua, mutta voi turvallisesti blogin kautta näyttää kauneimman puolensa! Tehkää muutkin samoin ;-)

Morning of the Living Dead

Ainii ja tänään myös sain työharkkapaikan! Aloitin tänään parturi-kampaamo Bobissa työharjoittelun. Vähän vielä hämärää, että miten pitkään olen siellä ja minä päivinä, mutta ainakin nyt hävinnyt harjoittelupaikan ettimisen stressi :)

2 kommenttia: