lauantai 9. maaliskuuta 2013

Tunnustuksia

Huhuu Jenni olikin minulle pistänyt aikoja sitten haasteen ja kokeillaans miten uskallan ottaa haasteen vastaan.

Eli:

- ekana kiitetään Jennii tunnustuksesta/haasteesta jee kiitti Jenni!
- sit pitäisi antaa tunnustus muille mutta mä en kyllä keksi ketään tähän nyt
- sitten kerron kahdeksan asiaa itsestäni jännittävää!

Kovin moni ihminen ei tiedäkään minusta semmoisia tunnustettavia asioita niin katotaan, keille tulee ihan uutta tietoo.

1. Pelkään ihan tosi paljon pimeää. Ihan pilkkopimeässä en voi esimerkiksi ollenkaan yksin nukkua. Aina pitää jotain valoa jossain olla, että nään sit kaikki möröt ja muukalaiset.

2. Tykkään tosi paljon käydä yksin lenkillä, koska silloin mietiskelen yleensä eniten omia juttujani ja myös fiilistelen musiikkia.

3. Punastun tosi helposti. Tää on tosi noloa, koska saatan melkein missä tilanteessa vaan punastua kuten esim. asiakaspalvelutilanteessa, jos hämmennyn sosiaalisessa tilanteessa, jos teen jonkun mokan tai ah varsinkin jos puhun jonkun söpön pojan kanssa. Olisi ehkäpä helpompi luetella sosiaalisia tilanteita missä ei olisi mahdollisuutta mun punastua... Ja niitä ei taida ehkä edes olla.

4. Olen koko ikäni asunut Mikkelissä, mutta kuhan koulusta valmistun niin toivottavasti suuntana olisi Lahti, Jyväskylä tai Tampere.

5. Mulla on aina kaulassa meidän isän armeijan tuntolaatta. Se on itelleen tosi tärkeä ja en kyllä tiedä mitä tekisin jos se häviäisi.

6. Omistan kolme tatuointia. Enkeli oikeassa lavassa (rippilahjaksi saatu), viikset vasemmassa etusormessa ja yksisarvinen pohkeessa. Haluaisin tosi paljon enemmän tatuointeja kuhan olisi rahaa ja ideoita.

7. En kovin usein kutsu ihmisiä kylään mun luokse, koska kämppäni on usein sotkuinen. Se kestää siivouksen jälkeen siistinä max 2 päivää ja sitten on jo kaaos vallanut kämpän.

8. Olen ollut kasvissyöjänä yli 2 vuotta ja silti mun tekee välillä tosi paljon mieli kebabii. Joku päivä mä vielä aion kyllä syödä kebuu!

Uuuh ihhana ei edes ollut vaikeaa!

Hyvää lauantaita! T: Ulpu ja Kuustosen Mikko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti